onsdag 14. januar 2009

Kuleste lekene jeg har sett:)





Vi har en veldig søt og engasjert amerikansk kunde som er blitt bestefar. Og han viste meg disse lekene her!.Helt fantastisk kule:).
(Dette må vi sjekke opp Jeanette:).
Jeg vil gjerne ha både 3 hjuls sykkel,fly og bil stående i stua!.

Lekene er eksakte kopier av modeller fra 1936.Før har det vært samleobjekter, men nå har de laget disse som er kopier og da noe som os svanlige kan ha råd til å kjøpe.Alt er laget av stål og er av skikkelig kvalitet.

6 kommentarer:

Miss.T sa...

De var kule ja. Elsket den rosa sykkelen..hvor får man tak i disse ? : )

Anonym sa...

Sjekk med Carina (Barneparadis) de har hatt en sånn sykkel på utstilling før.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Såååå flotte!!! Jag vill ha en Rååååsa! självklart ;D

Jeanette sa...

RÅTT!!... også veldig vakkert *drømme litt*... Klar for bestilling jeg :-)

Hilde sa...

Skulle akkurat til å skrive det, men ser Husmora er ute før meg:-)
Barneparadis har hatt/har disse ja..

Lotta sa...

Miss T. De kommer fra Airflow fra USA. Skal sjekke opp ang import:).De koster endel , ligger vel på mellom rundt 3000-4000 de fleste lekene derfra:).

 

dreamweaver tracker