mandag 23. februar 2009

valgets kval....




molo eller molo? nå om dagen er Linus/ekstrahjelpen min begynt å bli veldig bestemt på hva han vil ha på seg... noen som kjenner igjen det? ;-) hi hi


stort sett vil han velge mellom molo regnbuegenser, molo 2cv genser eller dinosaur t-skjorte fra.... riktig... molo. Eh, mens mor noen ganger har lyst til å bestemme litt mellom alt det flotte tøyet i garderoben.. Er det sånn dere jentemammaer har med rosa og lilla??


moro :-)!! Riktig god dag videre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei jeanette! her i huset sliter vi på en grønn silke og suus hettegenser som det står cowboy på som jeg kjøpte hos dere for leeenge siden og den røde novastar buksa fra i fjor... jeg synes ikke at det passer så veldig godt sammen og klarer i hvertfall og dele det opp innimellom... nå skal det sies at jeg har vært litt bråkjekk kanskje og trodd at vi gutte-mammaer slipper litt unna men der fikk jeg meg en overraskelse! :-) klem fra tobias sin mamma!

Jeanette sa...

hei Tobias sin mamma!
ååå den cowboygenseren var en favorittgenser her også :-)
tusen takk for koselig kommentar!
klem tilbake

 

dreamweaver tracker