torsdag 11. juni 2009

nye , herlige dufter...











Da har vi fått påfyll av Yankee Candle produkter.Litt nye dufter, sweet strawberry og macintosh( eple) lukter bare helt fanstastisk og det LUKTER ordentlig eple og jorbær..(jeg har faktisk nesten lyst til å ta en bit av lyset;).
Vi har fått inn duftolje med pinner,duftposer til skuffer og skap, mer små lys, Wash day er det påfyll av både i stort og lite format og ikke minst Clean cotton i fleste varianter.
Nå lukter det godt hos oss;).





6 kommentarer:

lena sa...

Hei.Jippi nå gleder jeg meg til å komme innom. trenger litt lys som jeg skal ha med meg til huset i nordland. Kommer innom til neste uke. det er bare litt over 1uke til vi reiser.Hadde du støvlene i blålilla? Ha en strålende kveld. Klem fra Lena

Lotta sa...

hei hei lena:).Nå har jeg endelig fått målt gummistøvler til deg, da er str 25 i blålilla lagt av:).
Den ferskenfargede tunikaen har jeg desverre ikke igjen i str som passer christina:(.
-tenkte på et alternativ til memini tunikaen.Den kjoletunikaen som er som tunikaen men uten arm er veldig fin med cremefaget genser inni:).Der er str 98 største men det passer sikkert christina fint.Må prøve på amalie også:)
Ha e super dag videre og gled deg til gode dufter:)

lena sa...

Legg av den du. Den er jo bare vakker... 98 passer fint det. Tusen takk! klem

Lotta sa...

Det skal jeg gjøre:).Fikk sms av ane istad,nå er hun igang med flere kjoler.Denne gangen i blått og grønt.Blir spennende å se:).
Ha en finfin kveld:).
Stor klem til deg!

Tessa sa...

De duftposene må jeg prøve, og jeg trenger flere lys, så da kommer jeg innom en dag når jeg får fri :)

Lotta sa...

Therese:).Nå er duftpose lagt inn i lillemors skap.Så her dufter det herlig av henne s "ynglingsduft" (som hun selv har utnevnt det) og det er clean cotton.Selv har jeg tent et eplelys og det lukter bare såå godt:)

 

dreamweaver tracker