lørdag 18. juli 2009

ferietid...

..så er det siste jobbedag for meg før ferien.Til uken finner dere vår nyansatte ekstrahjelp Trude i butikken.Vi er så glad for å ha slike gode ansatte som gjør at vi også kan senke skuldrene og slappe av når vi er på ferie.Godt å vite at kundene våre blir tatt vare på slik vi ønsker.

Min ferie skal jeg tilbringe på mitt herlige barndomsferiested, Bornholm!.Og hvor deilig det er å være i Danmark!!!!!!.Skal bli godt med late dager,bølgeskvulp og lange sykkelturer.Og ikke minst,all den gode maten!.

Kommer jo til å savne butikken ,men etter ferien er det fullt kjør og rett på motemessen i København.Spennenede å se om vi oppdager noen nye skatter denne gangen.

Ha en fortsatt god sommer alle kjære kunder.Måtte solen skinne for oss snart igjen!!!.
Vi sees i august!.

:) Lotta

(blogg og nettbutikk vil ikke bli betjent før Jeanette er tilbake på jobb mandag uke 31)

2 kommentarer:

sessan ☆ sa...

Kos er Massa båda två på ferie!!

Nu ligger er blogg i mina länkar igen också ;D

Sommar Kram

Jeanette sa...

hej sessan!
da er jeg tilbake fra ferie :-) håper du får tid til å stikke innom en dag, så vi får skravlet litt!! men følger med deg (når jeg ikke er på ferie) og ser du koser deg i paradiset :-) stooooor klem til deg vennen

 

dreamweaver tracker