onsdag 8. juli 2009

..nå pakker jeg ut MOLO høstnyheter....







-vi har fått inn MASSE fint fra MOLO.Jeg har ryddet sammen salgsvarene for å få plass til høstnyhetene og gleder meg til å pakke ut nå.
Har desverre ikke med kamera på jobb idag,men byr på noen rotete bilder fra da vi kjøpte inn klærne i vinter.
Og dere kan virkelig glede dere til yttertøyet som kommer tidlig høst.Bobblejakker,dresser, teknisk yttertøy som softshell jakker og dresser og vintertøy i både 2-delt og helt.
Vi får også inn luer og votter som matcher alt!!!!!.
Varene kommer på plass i butikkken idag tenker jeg,så skal jeg begynne å legge ut i nettbutikken de nærmeste dagene!.
Ha en flott dag alle sammen:).



7 kommentarer:

Petra Bloggar sa...

JAG DÖR; VAD MYCKET FINT!!!

Jag bara älskar kappan! HJÄLP!

Hihi!

KRAM

rosaengler ♥ sa...

OJ de har jo klart å blande litt retro og romantisk..... Veldig positiv må jeg si... :)

Lotta sa...

Molo blir jeg nyforelsket i hver gang jeg pakker pp en ny sesong:):
Vakre,morsomme og passe gale klær:):Og ikke minst topp kvalitet og passform.Mogens har klart det igjen;).

Kristin sa...

Vil ha, vil ha;)
Så gøy at høstnyhetene begynner å komme i hyllene!
Har lyst på noe nytt nå:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Saknar er så förfärligt MASSA!!!!

Massa massa kramar till er båda darlings ♥

lena sa...

Hei. Allt bra med deg? Dårlig med blogging på meg. men har ikke tid... Flott vær og ute hele dagen... Kommer i slutten av neste uke og shopper... Såååååååååå lekkert tøyet fra molo var. Som alltid! Gøy at det kommer høst klær nå... Ha en strålende dag,! Klem fra Lena

Lotta sa...

Hei alle sammen:).Godt at vi er mane molo fans;).
Her står alt bra til:).
Sessan!.Vi savner deg også.Håper vi møtes snart:).Jeg jobber denne og neste uke,så er det ferie på meg.Jeanette har ferie nå.
Lena!.Gled deg til molo.Mye har kommet og vi har mer i vente:).
Kos dere videre,så håper vi solen snart skinner igjen;).

 

dreamweaver tracker