lørdag 26. september 2009

Mine husmorfavoritter!.







Kan jeg gjøre vaskingen litt morsommere så legger jeg gjerne litt penger i det.Og min erfaring er at hvis jeg kjøpere dyrere vaskemiddler så sløser jeg ikke så mye og de varer lenge og blir faktisk billigere i lengden enn vanlige vaskemiddler.
Her er mine favoritter fra Maison Belle:
Kitschen spray:herlig duft og skinnende rene overflater.Denne bruker jeg på benk,skap og bord.Koster 79,-
Bath:Perfekt å ha stående på badet, skinnende ren vask og herlig duft.Koster 79,-
Glass: ENDELIG ble glass dusjveggen vår ren!.Her ble jeg virkelig overrasket over hvor effektiv den er .Super!.Koster 79,-
Ull og silke: Nydelig duft og for første gang kjennes ulltøyet mykere ut enn ved vask med vanlig ulmiddel.Merket virkelig stor forskjell.Koster 119,- og er veldig drøy.
Ikveld skal jeg ta husvasken og da dufter hjemmet herlig av Maison Belle produktene!.
God helg alle sammen!.



2 kommentarer:

Anette og jentene sa...

Selges de produktene hos dere? :)

Lotta sa...

Ja, de selger vi:)

 

dreamweaver tracker