onsdag 7. oktober 2009

Jubelnytt på nett











Vakre Jubelnyheter er nå å finne i nettbutikken:http://www.monochico.no/tabid/67/Type/productslist/CategoryID/127/selection/9/Default.aspx
-og psst til dere som har ventet og ventet(inkl meg og Jeanette;)...idag kl 14 kommer Kari fra Mycinnamongirl/boy med klærne vi har kjøpt inn.Åh,om jeg gleder meg!.
-Det har vært stor etterspørsel etter MOLO yttertøy i nettbutikken,så nå skal jeg jobbe med å få lagt ut det.Fantastisk yttertøy.Etter snart 15 år i barnetøysbransjen kan jeg med hånden på hjertet si at dette er DET BESTE tøyet jeg har vært borti.Og det er de fleste merker:).Heia MOLO!!!!.
Ha en god dag alle sammen!.




2 kommentarer:

Lykke sa...

SÅ mye flott!! Det øverste stoffet kommer fra meg, hehe.

Camilla sa...

masse flott! Vi er så fornøyd med juberproduktene våre. Vesla har yndlingsbuksa si derfra og jeg en finfin veske. :D

 

dreamweaver tracker