mandag 12. oktober 2009

jul... allerede...


I dag har jeg hatt mine første "jeg er ute for å handle julegaver" kunder! Blir imponert når folk klarer å tenke såpass langt frem i tid!! Planen er å rekke å være ferdig med julegaver i slutten av november, så desember bare er til KOS!!! I følge en annen kunde så var allerede juleutstillingen på plass i en annen butikk her i Lillestrøm... hjelp;-) DEEET synes jeg er for tidlig altså!!


Ha en fin ettermiddag ... og nå ble jeg så "inspirert" av alt juleskriveriene her at jeg må titte på nytt julepapir;-) hi hi hi

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hoi, nå fikk jeg litt hetta.. jul allerede. Hjelp. Holder på med julekort og diverse juleproukter og de er aldeles ikke ferdig. :) Litt imponerende at noen er ute i så god tid!

Jeanette sa...

Snøstorm: helt enig, hadde liksom ikke tenkt på jul før denne *nåerdetjulimorgen* kunden min kom:-) spennende å se hva du får til av julekort, at det blir fint er jeg heeeelt sikker på!! klem Jeanette

 

dreamweaver tracker