mandag 5. oktober 2009

tilbake til hverdagen :-)

Da er uken med tyrkiaferie over, og tilbake på jobb igjen:-)
her har Lotta vært effektiv, og butikken er "ny"... flytting av hyller og klær gjorde underverker.
Alle klær var sortert og lå pent i nye plastkasser i nye skaper på lageret... vakkert;-)
MEN når jeg skal finne noe... går jeg faktisk nesten i ring rundt meg selv. hi hi. Uvant med nye plasser til alle ting!
Håper Lotta kan ta noen bilder av hvor fint det ble her*hinthintLottamor*.... mitt råååsa kompaktkamera døde dessverre underveis i ferien...
Ønsker alle en herlig høstdag.
Klem Jeanette

6 kommentarer:

Carinaoggutta sa...

Det har blitt så fint hos dere, jeg har vært å smuktitta :) Lotta er skikkelig flink. Ha en fin dag videre og velkommen tilbake fra ferie.

Jeanette sa...

Carina: har du stått på vinduet og siklet?? hi hi
Lottasnuppa er sååå flink så:-)

Kristin sa...

Ønsker dere begge en nydelig høstuke videre!
Kos og klem:)

Jeanette sa...

Kristin: takker og bukker:-) klem

sessan ☆ sa...

Så deiligt med Tyrkia ferie da ♥ Hoppas dina batterier är max laddade ;D

Tänker Du surret runt ja om butiken är helt om möblerad *fniss*

Saknar er massa tjejer & längtar till lungnare dagar här i hus så vi kan träffas & kose wors ;D

Suss & Klem

Jeanette sa...

sessan: da satser vi på en rolig og hyggelig høst fylt av glede:-) stoor klem til deg

 

dreamweaver tracker