fredag 6. november 2009

Spennende ting på gang....


Etter snaaart 4 år er vi fortsatt litt på leting etter de perfekte barneklærne.Nå har vi fått snusen på noe nytt og er så heldige å få teste ut et antrekk til Linus og Amalie!!!.Vi gleder oss til å prøve klærne og om litt kanskje dere finner et nytt og spennende merke i hyllene hos oss.Jeg kan røpe så mye som at det er kult,mykt og kommer fra våre kjære svenske naboer!!!!.

Vi kommer tilbake med vurderinger og for å avsløre hvilket merke det er:).

Nå er vi i full gang med å selge og pakke inn julegaver!.Vi har noen hyggelige overraskelser i vente til våre kjære kunder,så det lønner seg å følge med på bloggen fremover!.

Hipp hurra for monochico og fredag!.

8 kommentarer:

Anonym sa...

er det svenskt? det får jo ikke blitt feil da!!! :-) milla-mor!

Lotta sa...

Det blir fab;).Helt klart!!!!!.

Jeanette sa...

mollymillamor: tror du ville likt outfiten til Linus!!

Kristin sa...

Så spennende:) Alltid gøy med noe nytt!
Riktig god helg til dere jentene ;)
Kos&Klem

Carinaoggutta sa...

Ååååå nå er jeg nysgjerrig nå......hmmmm hva kan det være. Er det noe jeg liker tro?

Anneline sa...

Så spennende!
Er det helt nytt eller?
Vet om noen fine, myke, svenske merker som ikker er store i Norge enda nemlig;)

Gleder meg til å se!

Stor klem til dere begge fra meg:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jag folder mine hender & HÅPER det er "Mitt Nya Favvo merke"

Det är Kult & Mykt Garanterat ;D

Spännande........ Klemmer till er båda

Lotta sa...

carina!!!.JAAAA,jeg kan garantere deg at det er noe du liker;).
Og Sessan...hmmm...vet ikke altså...har ikke sett at du har noe derfra...Vi får se;).Men jeg tror dere alle kommer til å like det;).
Og anneline,jeg vet ikke om noen i Norge som har det ennå,emn kan alltids være et par;).Stor hlegeklem til dere alle!!!.
Nå skal jeg i bryllup...og helt sikkert snufse litt;)

 

dreamweaver tracker