torsdag 7. januar 2010

da har jeg klart det for første gang!!!

... altså å stenge kl 17... enda vi har oppe til kl 18! snakket med min kjære på tlf... og beklaget at jeg synes det var veldig glatt!...( hadde forsåvidt akkurat kjørt ut av garasjen...) hvor han da sier : er du på vei allerede? trodde du hadde opp til seks i dag jeg.....
JADA!!
ikke mye annet å gjøre enn å snu bilen og parkere en gang til...
så hvis noen møtte et "closed" skilt på døra mellom 17 og 1710 engang.... så var vi bare midlertidig stengt;-)

god kveld til dere! nå skal jeg reise hjem fra jobb for annen gang i dag;-)

6 kommentarer:

hjem hos linda sa...

he he he,Litt stressa for tiden...
sånn kan skje!!
Ønsker deg en rolig og koselig kveld!
Klæm linda

rosaengler ♥ sa...

hihi så herlige, pust ut og slapp litt av, slik kan skje alle.
Klem

Jeanette sa...

Linda og RosaEngler:
har pustet og slappet av;-) hi hi nå klar for rydding av hus!
takk for kommentar søte dere:-) klem fra meg

Huset på jordet sa...

Tihi...må le litt av deg da...
Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Har jobbet litt med en ny "header" i dag, og jeg og photoshop er ikke bestevenner akkurat nå, men det gikk til slutt...puh.
Ellers så gleder jeg meg til vi skal treffes igjen, kanskje du har en fridag snart, så kan vi se om min nespressomaskin er like god som din:-))
Ha en fortsatt fin dag.
Terese.

Jeanette sa...

Hei Terese:-)
VI savnet deg i liljas bursdag i dag! Hege hadde bakt deilige horn! nam nam:-)Prøver gjerne din nespresso en dag! kjempekoselig det, gutta våre leker jo så godt sammen! god helgeklem til deg

Huset på jordet sa...

Ja hadde kjempelyst å gå i bursdag i dag, men har blitt så forkjøla, så derfor var jeg nødt til å holde meg hjemme. Kan tenke meg at dere koste dere. Vi snakkes. God helg til deg og.

 

dreamweaver tracker