onsdag 27. januar 2010

Vakre MOLO!!!







-Her er en liten smakebit og titt på molo vårvarer til stor pike.Resten er under oppakking,så flere bilder kommer senere:).
Jeg har idag mottatt cd med kolleksjonsbilder så imorgen skal jeg jobbe med å legge varer ut i nettbutikken:).Gled dere , det er bare sååå flott!!!.
-Og vi var på innkjøp hos MOLO igår,dette er for høst og vinter og Molo klarer alltid å overgå seg selv.Fantastisk!.Det er så moro å jobbe med noen som legger hele sin sjel i produksjonen av dette flotte merket!!!.
Idag er det NORLIE som står for tur.Vi kan røpe så mye som at det er den fineste Norlie kolleksjonen vi noen gang har sett!!!!.



3 kommentarer:

Carinaoggutta sa...

Så utrolig deilig å se vårfarger :) Kommer det noen bilder av klærne til gutt også?? Tror det må legges tilside noe til meg :)

Ha en fin dag vakre damer.

Hilsen
Carina

Lotta sa...

Tror ikke jeg rekker noen bider idag Carina.Men jeg skal legge ut i nettbutikken imorgen og kan ta flere bilder på fredag;).
Synes faktisk du skal ta deg en tur på fredag jeg;).

Ha en finfin dag dama;)

Jubel sa...

Så masse fint!! Den regnbuen var jo bare helt nydelig! :)
Og Bambiene mine får jo selskap,jo. Hihi ;)

 

dreamweaver tracker