mandag 20. september 2010

høstens duftlys +++


Nå er det lenge siden vi har "mast" på dere ang vår passion for yankee candle ;-) hi hi!

Men nå kommer vi faktisk ikke fra det.. HØSTEN ER her.... og tiden for tenning av lys og ikke minst DUFTLYS er i gang. Må bare si det lukter nyyydelig i butikken her med masse nyheter i duftlyshyllene våre :-) Vi har fått inn wax tarts (som kan puttes i duftoljebrenner) som vi selvfølgelig også selger.

De bestselgende duftene clean cotton, french vanilla, egyptian cotton og wash day er på plass. Med mange mange fler... og påfyll på refillen til electric er også inne :-) LOVELY!!

Ha en herlig dag, klem fra Jeanette

4 kommentarer:

Anita sa...

Å jeg glemte jo helt å kjøpe clean cotton...... Jaja - må ta meg en tur en annen dag da.... *ler*
Klem

Corinna sa...

Hallo dere.
Tror det er noe galt med nettbutikksiden deres. Jeg får ikke komme inn til de forskjellige klærmerker!
:-)

Lotta sa...

Hei:).
Det er 2 kategorier hvor det er feil med noen bilder,jeg skal se om jeg kan finne ut av det nå:).
Håper å finne feilen fort og få fikset det:).

Anonym sa...

Jeg finner ikke yankee candle i nettbutikken deres. Handlet på yankeestore .no i stedet.. de hadde utrolig godt utvalg!!!!! :D

 

dreamweaver tracker