mandag 3. oktober 2011

engasjert liten kunde :-)

En liten hverdagshendelse fra monochico:
Alle våre kunder er selvfølgelig koselige ;-) men i dag fikk jeg en herlig opplevelse av en engasjert liten jente... 3-4 år kanskje? hun gikk etter eller foran mammaen sin og" sa den kan vi kjøpe" med stor iver opptil flere ganger. Og den søte lille jenta og den fine mammaen hennes ble enige om pakken til den lille guttebabyen ;-)
Da de kommer til disken pakker jeg inn pakken i "verdens kuleste gutteinnpakningspapir" - sølv med bilder av matchboxbiler på... og skal til å ta på gult bånd (det "matcher" best liksom)... og jenta sier med glede i stemmen: nei gullbånd! jeg ser litt forsiktig på mammaen og spør er det greit? hi hi. Det var selvfølgelig ok.
Så får hun se at vi har hjerteklistremerker... og spør pent: kan vi ta på en sånn rød? og jeg svarer ja ;-) men da ville hun også ha et rosa, et hvitt og et blått og en apekatt (... som forøvrig er logoen vår).
Dette må helt klart være" den vakreste pakken" jeg har pakket inn noen gang!!!
mest av alt fordi den ble gitt bort med glede og kjærlighet....

med denne historien vil jeg få ønske dere en nydelig høstferiedag videre :-)
Klemmer fra meg

2 kommentarer:

Lykke sa...

Herlig historie :)

Jeanette sa...

ikke sant ;-)? hi hi

 

dreamweaver tracker