søndag 16. august 2009

Nå er vi endelig tilbake på jobb!!!!











Etter 4 uker borte fra butikken syntes jeg det var veldig godt å være tilbake igår.
Og ikke minst er det spennende å se alle de fine varene vi har kjøpt inn!!!!.
Her får dere en liten titt på noe av Tina Woman (-og ja,jeg er ikledt Tinas klær idag:).
Det er så masse fint og ennå er bare halvparten levert.Vi får bare de fineste vinterkåpene og ulljakkene!!!.Gled dere!.
Vi har også fått endel fra MEMNINI(bilder kommer) og NORLIE.Sistnevnte er under oppakking og alt er nok på plass i løpet av morgendagen!.
Nyt resten av søndagen, jeg gleder meg til å ta fatt på jobben imorgen.-og til dere som venter på nyheter i nettbutikken,jeg skal jobbe på spreng for å få endel ut i løpet av uken!!.
:) Lotta



3 kommentarer:

lena sa...

Hei. jeg skal ha den syrinfargede tunikakjolen fra memini og den utrolig vakre kjolen m blomstene oppe i halsen også fra memini.Må jo ha kåpen fra molo og.... allt i str 104... lillemor er snart 100 cm lang stooor klem fra meg....

lena sa...

Kjolen heter Charlotte dress og tunikan marie tunic.... :) klem

Lotta sa...

Da skal jeg henge av til deg ,Lena:).
Ha en super dag videre!!!!

 

dreamweaver tracker